کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو
 به همت کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج؛
  خانواده های معظم شهدای مدافعین حرم و 8 سال جنگ تحمیلی تجلیل شدند
   کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج به منظور تجلیل از فداکاری ها و رشادتهای شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافعین حرم حضرت زینب (س) از خانواده ای این عزیزان تجلیل به عمل آورد.

 به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، فاطمه اسکندری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج هدف از برگزاری این مراسم را ارج نهادنبه مقام شامخ شهدا دانست و اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان یادگاران دفاع مقدس  هستند و خانواده های معظم ایشان و شهداء نماد صبر و استقامت و ایثارند که با نثار جان خویش جانانه از کشور عزیزمان دفاع کردند و بر همه ی ما لازم است که از این اسطوره های صبر و فداکاری، تجلیل و تقدیر نماییم و خانواده های شهدا را تکریم کنیم و همیشه به یادشان باشیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مرهون خون پاک شهداست، اظهار داشت: این انقلاب بدون نام شهدا به نتیجه نمی‌رسید و امنیت امروز در گرو خون شهدا و انقلاب و هشت سال دفاع‌مقدس است.

در ادامه سعید فیروزگاه عضو کمیسیون فرهنگی نیز با بیان شهدای مسیر سعادت و خوشبختی را برای خود برگزیدند افزود:  تنها راه حفظ انقلاب ترویج فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم اظهار داشت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگرانی که عزت، اقتدار و شکوه امروز ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه ها مرهون از خودگذشتگی آنان و مجموعه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت است وطیفه تمام مسئولین است.

وي افزود: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري، امروز، به فضل همین شهادتها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و ملتها آبرو و عزت را این گونه باید پیدا کنند.

سعید مصطفایی رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر کرج در این مراسم ضمن ایراد سخنرانی اذعان داشت: فرهنگ دفاع مقدس را درس آزادی و آزادگی با الهام گیری از اسلام ناب و اندیشه های رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای جهانیان به ارمغان آورده است.

وی خاطرنشان كرد: اشاعه و گسترش فرهنگ ارزشی ایثار، جهاد و شهادت در کنار نقش کلیدی جوانان در دوران پرافتخار دفاع مقدس باید در زمره مهم ترین وظیفه و کارکرد نهادهای فرهنگی کشور قرار گیرد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه باید  بیش از پیش به جوانان اهمیت داده شئد و به آن‌ها مسئولیت سپرده شود، افزود: در دوران دفاع مقدس همین جوانان بودند که اداره کشور را در دست گرفتند و برای ساختن آینده بهتر و حفظ و حراست از دین و کشور خود از جان خود هم گذشتند.

وی با اشاره به شهدای حرم حضرت زینب (س) افزود: شهدای حرم در آزمایش بزرگ الهیی سربلند بیرون آمدند و مسیر مجاهدت را به حق شناختند و با آگاهی در این مسیر قدم برداشتند.

مصطفایی یادآور شد: شهدای گرانقدر کشورمان به درستی مسیر عاشقی را پیمودند و به لقاءالله پیوستند و امروز جایگاه ویژه ای در قلوب مردم کشورمان ایران دارند.

گفتنی است در این مراسم فاطمه اسکندری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، سعید فیروزگاه، عضو کمیسیون فرهنگی شورا، سعید مصطفایی رئیس کمیسیون حقوقی شورا، مصطفی سعیدی عضو شورای شهر کرج حمید رضا ابولحسنی عضو شورای شهر کرج و تنی چند از اعضای خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم حضور داشتند که در پایان این مراسم معنوی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.  (منبع خبر)

 


به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 20 / 12 / 1394برچسب:, ] [ 17 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها