کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

استاندار البرز  استقرار پیست های گردشگری در این استان را سبب ساز رونق صنعت توریسم دانست و بر شناسایی هر چه بیشتر این ظرفیت ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، مهندس سیدحمیدطهائی در مراسم اختتامیه مسابقات جام فجر اسکی که در پیست بین المللی دیزین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران این رشته  برگزار شد، گفت: یکی از پتانسیل های ارزنده استان البرز پیست بخش آسارا و استعدادهای گردشگری این منطقه است که در این زمینه پیشنهاد داده شده تا پیست های مستعد در منطقه شناسایی شده تا با رونق صنعت گردشگری، شاهد رشد و توسعه بیشتر این استان باشیم.

وی ادامه داد: پیست اسکی دیزین به واسطه شرایط منحصر به فرد خود می تواند در زمینه جذب گردشگر ورزشی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و شرایطی را فراهم آورد که بسیاری از اسکی بازان خارجی برای استفاده از دیزین به ایران سفر کنند. این امر مستلزم برنامه ریزی جامع و بهره مندی از ظرفیت های موجود در شرایط کنونی است تا در جذب گردشگر ورزشی نیز گام های بلندی برداریم.

مهندس طهائی با اشاره به اینکه پیست دیرین در خاورمیانه شناخته شده است،گفت: پیست دیزین یک پیست بین المللی است که در تمامی فصول می توان از شرایط آن برای توسعه صنعت توریسم بهره مند شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به تقارن جشن انقلاب اسلامی با موفقیت جمهوری اسلامی در برجام بیان کرد: علاوه بر دهه مبارک فجر شاهد پیروزی دیپلمات ها در مذاکرات بوده و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی را با لغو تحریم ها ناظر هستیم.

استاندار البرز آغاز همکاری های مشترک اقتصادی با کشورهای اتحایه اروپا را سرمنشاء حرکتی نوین قلمداد  و برای دولت تدبیر و امید موفقیت های روز افزون را خواستار شد.

گفتنی است، در این مراسم برترین های رشته اسکی شناخته و معرفی شدند.

 


به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 21 / 11 / 1394برچسب:, ] [ 16 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها