کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو
 با اجرای طرح توسط معاونت حمل و نقل؛
 سیستم تاکسیرانی کرج به سامانه هوشمند پرداخت الکترونیکی کرایه مجهز شد
   معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به آغاز طرح پرداخت الکترونیکی کرایه ها در سیستم تاکسیرانی کرج، گفت: هوشمند سازی این سیستم امکان ارائه بهینه خدمات و امکانات رفاهی به رانندگان تاکسی را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احمد افضلی در مراسم آغاز فاز اول طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی ها به صورت پایلوت بر ضرورت اهمیت رفاه تاکسیرانان تاکید کرد و افزود: با اجرای این طرح اختلاف بین راننده و مسافر در پرداخت کرایه رفع می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه رانندگان باید به صورت کامل با روش استفاده از این کارت آشنا شوند از مسئولان بانک شهر خواست تا تیمی را در سازمان تاکسیرانی یا در خطوط مستقر کرده و آموزش های لازم در خصوص استفاده از این کارت را به رانندگان ارائه کنند.

افضلی در خصوص مزایای اجرای طرح مذکور به رفع معضل پول خرد، کنترل ترافیک شهر با سرعت بخشیدن به پرداخت کرایه، ترغیب شهروندان به وسایل حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا، فراهم آوردن تسهیلات رفاهی برای رانندگان و ... اشاره کرد و افزود: هدف مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمینه های مختلف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نصب دوربین های نظارتی و ثبت تخلف در سطح شهر کرج اشاره و با توجه به اینکه رانندگان تاکسی بیشترین تخلف را داشته اند، تاکید کرد: رانندگان در محل هایی که پر تردد است و موجب ایجاد ترافیک می شود مسافر پیاده نکنند.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه دوربین ها برای تمام رانندگان شهر کرج نصب شده و تنها عملکرد تاکسیرانان مورد بررسی قرار نمی گیرد، اظهارداشت: در صورتی که رانندگان تاکسی قوانین را رعایت کنند این موضوع برای دیگر رانندگان نیز فرهنگسازی می شود و رانندگان تاکسی در ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی رانندگی نقش موثری دارند.

این مسئول همچنین از نصب تابلوهای مسیر در سطح شهر خبر داد و با اشاره به اینکه سعی شده تا استانداردهای حمل و نقل در اقدامات معاونت لحاظ شود، افزود: در صورت مشاهده نقص در عملکرد مدیریت شهری رانندگان گزارش دهند تا در رفع مشکلات اقدام شود.

وی نظارت همگانی، امنیت شهر، ترویج استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا، کنترل ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و قوانین شهروندی از جمله مواردی است که رعایت آن در اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک لحاظ شده است.

در ادامه این جلسه کارشناسان بانک شهر آموزش های لازم را در خصوص استفاده از دستگاه الکترونیکی پرداخت کرایه ارائه و به سوالات رانندگان پاسخ دادند.

(منبع خبر)


به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 12 / 11 / 1394برچسب:, ] [ 21 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها