کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو
رئیس کل دادگستری استان البرز: فعالیت‌های زیرساختی در شش ماه اخیر به اندازه چندین سال گذشته بوده است عالی‌ترین مقام قضایی استان گفت: در شش ماه اخیر به اندازه چندین سال گذشته در استان فعالیت شده و در شرایطی که قوه قضائیه و دولت بودجه‌ای برای اختصاص به طرح‌های عمرانی جدید نداشتند با انعکاس واقعیات استان توانستیم چندین پروژه را نهایی کنیم.

«وجود معتمدین برای دادگستری یک ظرفیت است» این عبارتی است که احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار تعدادی از معتمدان شهرستان کرج که به دیدار وی آمده بودند گفت و تاکید کرد که باید از این ظرفیت برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه معتمدین می‌توانند در جلب نگاه مردم به مشکلات دستگاه قضا موثر باشند، اظهار داشت: دستگاه قضا به دلیل وظایف ذاتی خود نمی‌تواند اطلاعات دقیق از اقدامات خود را در اختیار مردم قرار دهد و به این دلیل بسیاری از برخوردها، پیگیری‌ها و پرونده‌ها محفوظ می‌مانند که معتمدین می‌توانند به عنوان یک بازوی امین، اقدامات را به مردم منتقل کنند.

رئیس کل دادگستری استان البرز نوع ارزیابی تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی که همسان با سایر دستگاه‌ها است را غیراستاندارد دانست و گفت: به دلیل نوع و حیطه فعالیت دستگاه قضایی نمی‌توان با ملاک‌هایی که سایر دستگاه‌ها ارزیابی می‌شوند این دستگاه را مورد بررسی قرار داد چون در برخی موارد به دلیل حکمی که صادر می شود شاکی و متشاکی هر دو ناراضی هستند و یکی مجازات را سنگین می‌داند در حالی که دیگری مجازات تعیین شده را برای متهم سبک می‌داند.

وی افزود: دستگاه قضایی با وجود اینکه سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهد و وظایفی که به قضات محول شده دارای حساسیت‌های زیادی است اما در معرض سخت‌ترین تهمت‌ها قرار دارد که موجب ایجاد فشار مضاعف روحی و روانی روی قضات می‌شود در حالی که با نوع و حیطه فعالیت‌های دستگاه قضا، ضریب امکان خطا و انحراف به مراتب بسیار کمتر از سایر دستگاه‌هاست و حجم ریزش‌ها در مقایسه با خدمات جهادگونه بسیار اندک است ولی به دلیل عدم انتقال واقعیات و اقدامات، ذهنیت متفاوتی شکل گرفته که معتمدین می‌توانند در انتقال این این واقعیات نقش مهمی داشته باشند.

فاضلیان تصریح کرد: نیروهایی که در دستگاه قضایی مشغول به فعالیت هستند نیروهایی مومن و انقلابی هستند که سرمایه ارزشمند نظام به شمار می‌روند و در خط مقدم تحقق عدالت فعالیت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط زیرساختی استان البرز اشاره کرد و گفت: مدیریت قبلی دادگستری استان البرز زحمات زیادی کشیدند و منشا خدمات ارزشمندی در استان بوده‌اند ولی آنچه امروز وجود دارد با آنچه نیاز استان است فاصله زیادی دارد که عوامل مختلفی در ایجاد این شرایط موثر بوده‌اند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان افزود: در شش ماه اخیر به اندازه چندین سال گذشته در استان فعالیت شده است و در شرایطی که قوه قضائیه و دولت بودجه‌ای برای اختصاص به طرح‌های عمرانی جدید نداشتند با انعکاس واقعیات استان توانستیم چندین پروژه را نهایی کنیم که تا دو سال آینده به بهره برداری می‌رسند و بخش زیادی از مشکلات استان برطرف می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح فعالیت‌های انجام شده در حوزه حمایت از حقوق خانواده، طرح آموزش پیش از ازدواج، مشاوره پیش از طلاق و امور فرهنگی در کنار فعالیت‌های زیرساختی اشاره کرد و از سفر رئیس قوه قضائیه به استان البرز در آینده نزدیک خبر داد.(منبع خبر)


به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 11 / 11 / 1394برچسب:, ] [ 14 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها