کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو

البرز دارای شهروندانی دلسوز و وفادار به نظام جمهوری اسلامی است


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تکالیف دستگاه ها در راستای صیانت از حقوق شهروندی مشخص است از این رو باید اقدامات لازم را انجام دهیم و بر اساس شاخص های تعیین شده، عملکردها مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکتر شهبازی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی با بیان اینکه موضوع این نشست، عام و ارزشمند است، افزود: بر این اساس نظام سیاسی بستری را فراهم می کند که افرادی را که در محدوده این سرزمین هستند با آرامش، حوصله و شکیبایی با ماموران دولتی تعامل داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه قوانین حقوق شهروندی در نظام اسلامی جامع و کامل است، ادامه داد: دولت ها موظف هستند که آرامش و امنیت را حاکم کنند و در مقابل نیز شهروندان با تمکین به قوانین این روند را حمایت می کنند.
دکتر شهبازی با بیان اینکه البرز دارای شهروندانی دلسوز و وفادار به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی گام های ارزشمندی در صیانت از حقوق شهروندی برداشته و دولت نیز با نشست های مستمر و منظم در این راستا اقدامات بسیاری را برنامه ریزی و اجرایی کرده است.
وی افزود: تحقق سهم 30 درصدی بانوان از پست های مدیریتی کشور در راستای صیانت از حقوق شهروندی است.
استاندار البرز اضافه کرد: با توجه به قوانین حاکم در نظام و سیاست های دولت، حقوق شهروندی در خصوص هر کس از هر طیف، قشر، نگرش و جناحی یکسان تعریف شده است.
وی گفت: عدم افشاری رازهای شهروندان، حق انتخاب کردن و انتخاب شدن، امنیت جانی و مالی، حفظ کرامت انسانی، حفاظت از محیط زیست، دسترسی به فناوری های نوین، شفاف سازی عملکردها، تحقق دولت الکترونیک، احترام به حریم خصوصی و... از جمله مواردی است که در راستای صیانت از حقوق شهروندی حائز اهمیت است.
دکتر شهبازی افزود: ما بعنوان کارگزاران مردم در هر دستگاه و اداره ای باید با آگاهی کامل از حوزه وظایف خود، اقدامات لازم را انجام دهیم.
وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی مسئولان هر 3 قوه پای کار آمده اند تا با رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اجرای این امر مهم گام بردارند.
استاندار البرز گفت: مردم از ما انتظار دارند که بعنوان خدمتگزاران نظام به وظایف خود آگاه بوده و در جهت اجرای اهداف و مسئولیت های خود با قدرت اقدام کنیم.
وی افزود: تردد آسان و امن یکی از مصداق های حقوق شهروندی است از این رو باید مدیران دستگاه های مربوطه با تدابیری ویژه، وظایف خود را دنبال کنند تا مردم البرز در ترافیک راه های درون شهری و برون شهری گرفتار نشوند.
دکتر شهبازی خاطرنشان کرد: تکالیف دستگاه ها در راستای صیانت از حقوق شهروندی مشخص است از این رو باید اقدامات لازم را انجام دهیم و بر اساس شاخص های تعیین شده، عملکردها مورد بررسی قرار گیرد.

منبع خبر



به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 1 / 10 / 1397برچسب:, ] [ 16 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها