کد قفل کردن راست کليک

تحولات کرج

تحولات کرج
تحولات و تعللات درکرج {(ایران کوچک)}

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَ فی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
















                صفحه اصلی تحولات کرج تعللات کرج دریافت گزارشات مردمی عناوین مطالب پروفایل مدیریت
مدیر وبسایت

سیدحسن میرحسینیان
درباره وبسایت

به وبسایت من خوش آمدید، حمایت از حقوق شهروندی در نظام اداری و پیشرفت امور شهری ،از اهداف ماست .

فعالیت شورای شهرکرج

فعالیت اعضای شورای شهرکرج
شورای عالی استان ها

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها
تخلفات شهرداری مهرشهرکرج

در پلاک ثبتی 170/1449
مشاوره حقوقی

محمد رضا کریمی - وکیل دیوان عدالت اداری
خلاصه قوانین وآراء قضایی

مهدی داودآبادی -وکیل پایه یک دادگستری
دفترخدمات قضائی مهرشهر

بامدیریت علی طیبی طلوع
مشاوره خانوادگی بهشت

بامدیریت دکترفاطمه آجرلو
آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج:

رسانه‌ها ، مخالفان شفاف‌سازی را به مردم معرفی کنند

امام‌جمعه کرج گفت: رسانه‌ها بدون ایجاد حساسیت و تنش به مطالبه گری بپردازند و نام کسانی که راضی به شفافیت نیستند را اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز و امام‌جمعه کرج، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه چهارم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با اشاره به افزایش چشمگیر زائران اربعین حسینی در سال جاری بیان داشت: تاکنون برای چهل‌وهشت هزار نفر از زائران استان ویزا صادرشده است که در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد کمی و کیفی آن هستیم.

وی در ادامه افزود: اربعین آیینه‌ای است که حقیقت نهضت خونین کربلا و گفتمان سیدالشهدا را برای میلیون‌ها نفر و به‌خصوص آن‌کسانی با پای پیاده مشرف شدند روایت گری می‌کند و در هجوم تبلیغاتی دشمن زنده نگه می‌دارد و به ما هم می‌آموزد که باید خاطره شهدا را زنده نگه‌داریم

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه استکبار جهانی از روی عقد و کینه این واقعه بزرگ جهان اسلام را سانسور رسانه‌ای می‌کند، اظهار داشت: اربعین حماسه‌ای است که لرزه بر اندام جریان کفر و استکبار در منطقه و فرا منطقه انداخته است.

آیت‌الله حسینی همدانی دشمنی استکبار با اربعین را نشانه کارآمدی این حرکت بزرگ دانست و عنوان کرد: در طول تاریخ کربلا منبع تولید عزت و اقتدار بوده و مکرر حرم حضرت مورد اهانت قرارگرفته اما از قدرت فرهنگی و سیاسی حماسه امام حسین (ع) چیزی کم نشد بلکه روزبه‌روز بیشتر شد.

وی بابیان اینکه اربعین به‌عنوان یک موجود زنده هرسال در حال رشد بیشتر است، گفت: ترویج اربعین به‌عنوان ترویج فرهنگ عاشورا، پیش‌نیاز قیام مهدوی ارواحناه فداه می‌باشد و لازمه آن قیام عظیم در آینده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز اوج محبت، انسجام، غرور، عزت و شکوه شیعیان را در اربعین دانست و تصریح کرد: اربعین نشانه دهنده آمادگی شیعیان برای انجام کارهای بزرگ‌تر است و این قدرت را دارد که گره از مشکلات جهان اسلام بگشاید.

آیت‌الله حسینی همدانی ضمن ابراز تأسف از خدمت‌رسانی دستگاه‌های مربوطه به زائران اربعین گفت: متأسفانه در این حرکت عظیم مسئولان عقب‌تر از مردم هستند و با بی‌تدبیری مشکلات را بیشتر می‌کنند.

وی افزود: مشکلات فروان موجود در ارز زائران قابل‌اغماض نیست و با هیچ‌یک از اصول سیاست خارجی همخوانی ندارد.

خطیب نماز جمعه کرج بابیان اینکه مردم دغدغه فرهنگی بیشتری نسبت به مسئولین دارند، تصریح کرد: مردم در نشر و توسعه معارف اسلامی و دینی از مسئولان فرهنگی که امکانات و اختیارات در دستشان هست جلوترند.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم مظلوم یمن را عده‌ای خائن جنایت‌کار که خودشان را خادم اسلام و حرم می‌دانند به دستور اربابانشان می‌کوبند و به شهادت می‌رسانند اما به‌زودی خون مظلومان دامن آن‌ها را خواهد گرفت و مورد انتقام الهی قرار می‌گیرند و نابود خواهند شد.

وی با اشاره به کشته شدن خبرنگار منتقد آل سعود بیان داشت: کشته شدن خبرنگار سعودی ضمیمه جهانی برای زیر سؤال بردن او را فراهم کرده و انشاء الله به‌زودی شاهد خبرهای خوش باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با اشاره ۸ آبان و سالگشت شهادت محمدحسین فهمیده گفت: امروز شهید فهمیده‌ها، محمدی‌ها و پناهی‌ها قهرمانان بزرگی هستند که باید به‌عنوان الگوی آینده‌سازان جامعه اسلامی ما مطرح باشند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: شیفتگان غربی با سند ۲۰۳۰ سعی می‌کنند تا با بهانه‌های مختلف به نام جلوگیری از خشونت بافرهنگ شهادت و ایثارگری مقابله ‌کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص شفافیت عملکرد مسئولان، تأکید کرد: شفافیت را باید از زندگی امیرالمؤمنین بیاموزیم نه اینکه چنین مواردی را در نسخه‌های غربی جستجو کنیم.

امام‌جمعه کرج در ادامه نقش رسانه‌ها و تریبون‌ها را مهم دانست و تأکید کرد: رسانه‌ها بدون ایجاد حساسیت و تنش به مطالبه گری بپردازند و نام کسانی که راضی به شفافیت نیستند را اعلام کنند و آن‌ها را مورد سؤال قرار بدهند که در این مسیر هم نباید افراط‌وتفریط داشته باشیم.

آیت‌الله حسینی همدانی بااینکه شفافیت آثار فراوان اجتماعی دارد، گفت: کمترین اثر آن از بین رفتن فساد اداری است که سطح اعتماد مردم را بالا می‌برد و کارآمدی نظام را بیشتر می‌کند.

وی در پایان با اشاره به سخنان برخی نمایندگان مجلس در خصوص لایحه استعماری C.F.T گفت: سخنان برخی از نمایندگان در راستای سخنان بیگانگان است و از یک امر قانونی به نام بدعت یاد می‌کنند.

منبع خبر



به خدا نگوئید مشکل بزرگی دارم        به مشکل بگوئید خدای بزرگی دارم
[ 4 / 8 / 1397برچسب:, ] [ 21 ] [ (سیدحسن) ]
نماینده ولی فقیه دراستان

جضرت آیت الله حسینی همدانی
اوقات شرعی به وقت کرج

گذر زمان
موضوعات مختلف
شهرداریهای استان البرز
دیکشنری آنلاین

آماربازدید وبسایت

هفته نامه موج نو

بامدیریت علی محمدی
صفحه اول روزنامه ها